سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ازدواج،ناموس طبیعت،دستور شریعت

                                                                    به نام پیوند دهنده قلبها

این مرحله از زندگی را که وارد زندگی مزدوج می شوید و تشکیل خانواده می دهید،یکی از نعمتهای بزرگ الهی به حساب بیاورید وآن را شکر بگذارید.همهء آنچه که ما داریم از خداست((ما بنا من نعمه فمن الله)).اما توجه به این نعمت خیلی اهمیت دارد.خیلی از نعم را انسان توجه ندارد.بعضیها ازدواج می کنند همه نوع خوبی هم گیرشان می آید،زندگی شیرین و خوبی را هم می گذرانند ولی نمی فهمند که این چه نعمت بزرگی است،چه حادثهء تعیین کننده و مهمی در زندگی است.وقتی نفهمیدند،شکر آن را هم به جا نمی آورند واز رحمت الهی که با شکر متوجه انسان می شود، محروم می مانند.
لذا باید انسان توجه کند به اینکه این چه نعمت بزرگی است و شکر این نعمت چگونه است؟ یک وقت انسان در شکر،فقط به زبان می گوید که خدایا شکر و در دل او هم خبری نمی شود. این لقلقهء زبان است وارزشی ندارد...
اما یک وقت هست که انسان در دلش حقیقتا از خدای متعال،سپاسگزار و متشکر است.این خیلی ارزش دارد.می فهمد که خدای متعای نعمتی به او داده وحقیقتا ابراز تشکر می کند.این همان شکر خوب است.
منتهی وقتی ما از خدای متعال متشکر شدیم،یک عملی،یک حرکتی،یک موضع گیری هم بر اساس این تشکر لازم می آید که انجام دهیم.
خیلی خوب،حالا که خدای متعال این نعمت را به شما داده است.شما باید چکار کنید؟هیچ توقع زیادی از ما نکرده اند...
توقعی که از ما در مقابل این نعمت دارند این است که با این نعمت خوب رفتار کنیم...
این رفتار خوب را در اسلام معین کرده اند که همان اخلاق خانواده وحکمت خانواده است.اینک در درون زندگی باید چگونه رفتار
کرد که این زندگی خوب باشد.

            

این مطلب رو که خوندی از آقا بود که داخل مراسم عقد کسایی که پیش آقا خطبه می خونند بود...این مطلب چند تا مخاطب داره که من همشون رو کار ندارم.

اول اونهایی که تا تو زندگیشون گره میفته شروع میکنن به فحش دان به زمین و آسمون وخودشون که چرا ازدواج کردن.

دوم اینهایی که وقتی جوونها میرن پیششمون باهاشون مشورت کنن درباره ازدواج میزنن داخل حالشون واونها رو از ازدواج منصرف میکنن وفقط از مشکلات ازدواج(که خیلی شیرین هستن) براشون حرف میزنن.

سومیها رو دیگه کار نداریم...

اما بنظر من جوونهای مجرد برید ازدواج کنید تا لذت زندگی رو بچشید.


سیمای ماهواره ای!!!

                                               به نام خدا

یک نفر گفت یک مهمون اومد خونمون بعد احوال پرسی و گپ زدن دیگه حرفی برای زدن نداشتیم رفتیم تو کار نگاه به تلویزیون که یکدفعه مهمونمون

گفت: ای ول بابا شما هم دیگه آره!

گفتم: واسه چی؟ چی ما هم آره؟

گفت: بابا اون میگم!

گفتم: منظورت با تلویزیون! این که دیگه قدیمی شده!

گفت: نه بابا اون میگم! منظورم ماهواره است.

چشمهام دو برابر شدن!!!(چهار تا شدن)

گفتم: ما که ماهواره نداریم!

گفت: شوخی نکن پس این چیه داره پخش میشه!

گفتم: این فیلم افسران پلیس شبکهء دوم که!

گفت: پس اون شبکه هم حتما سریال پرستاران شبکهء یک!

گفتم: آره مگه چطور؟

گفت:بابا دیگه شوخی بسه درسته که ما ماهواره نداریم اما فرق برنامهاشون روکه میفهمیم! این فیلمها(پرستاران،افسران پلیس) که انگار خیلی وضعشون توپ(افتضاح)!

گفتم: این فیلمها دارن از سیمای جمهوری اسلامی پخش میشن.

گفت: پس چرا اینقدر کلاسشون به سیمای جمهوری اسلامی نمیخوره!؟

گفتم: بابا اینها رو از چند فیلتر رد میکنن اونوقت پخششون میکنن!

گفت: پس حتما فیلترشون خرابه که یادش رفته یقهء خانم پرستاروآرایش ولباس خانم پلیس رو سانسور کنه!

گفتم: پس اینجور که تو میگی نیروی انتظامی باید یک فکری هم به حال امنیت اجتماعی فیلترهای سیما بکنه. البته زیاد هم گیر نداره سیما خیلی داره زحمت میکشه برای تبلیغ و فرهنگ اسلامی(از جمله: پخش اذان،پخش سخنرانی درساعت 6 بامداد،تلاوت قرآن قبل از پخش اذان،نشستهای پرسش وپاسخ با جوونا وخیلی دیگه...)

گفت: واقعا بچه های سیما خیلی روشن فکرتر شدن!!!!!!!!!!


جواب نامه میترا

جواب نامه میترا که در وبلاگ www.madarenegaran.parsiblog.com مطرح شده است:

با عرض سلام میخواستم با این خواهرمون یک صحبتی داشته باشم.

اولا این خانم در داخل سخنانش همش از قانون و حکومت حرف زده وهیچ حرفی از دین ومذهب وخدا وبهشت وجهنم واخرت سخنی به میان نیاورده انگار که همه ما که اینجاییم لا مذهب هستیم.

حرفهای این خانم مثل حرفهای یک زنی بود که جایزه نوبل بهش دادن وبعد درباره حجاب ازش سوال کردن واون هم همین حرفها رو زده بود که کشوری که حجاب داخلش جزء قانون بود رعایت میکنم وهر کشوری نبود من بی حجاب میشم!

خیلی نوشته ها وحرفها در رابطه با لفظ ومعنای آزادی زده ونوشته شده است که این رو باید بهت بگم که اگر منظورت از آزادی همون آزادی زمان شاه است پس ما چه مرضمون بود که انقلاب کنیم واین همه شهید بدیم؟

یک مورد دیگه که هست اینه که حیف شما زن هستید ونمیدونید که یک زن باحجاب هیچ وقت نمیتونه شهوت یک مرد رو(مگر اینکه اون مرد مریض باشه) تحریک کنه وباعث گناه اون مرد بشه ودیگه اینکه کسی نگفته حفظ حجاب همه چیز لازمه برای یک زن!

نگاه جنسیتی باید در جامعه باشد تا روابط دختر وپسر بصورت عادی مبدل نگردد حتی اگر روابط بین زن وشوهرعادی شود نیز باعث ضربه خوردن به زندگی زناشویی خواهد شد.

حریم خصوصی یعنی در جلوی شوهر نه در داخل خیابانها ومهمانیها و بازار! اولا ممکن شما نمیخوای بری بهشت اما ما که میخوایم بریم بهشت وبدون جامعه ای خالی از گناه امکان رفتن به بهشت وجود نداره خواهر من!!!

چند روز پیش در داخل اخبار گفت که طبق بررسیها در اروپا اینه که از هر 6نفر زن 1نفرشون در طول عمرش مورد تجاوز قرار میگیره اینهم از آزادی که شما آرزویش را دارید!

امام علی علیه السلام فرمود:روزی ما نزد پیامبر(ص) نشسته بودیم.پیامبر(ص) فرمود: به من خبر دهید بهتر چیز برای زنان چیست؟ همه ما ماندیم که چگونه سوال پیامبر (ص) را پاسخ دهیم تا اینکه از محضر آن حضرت پراکنده شدیم. من بسوی فاطمه(س) رفتم وسوال پیامبر (ص) برای آن حضرت بازگو نمودیم. حضرت فاطمه(س) فرمود:من جواب این سوال را میدانم وآن اینکه:بهترین چیز برای زنان این است که تا میتوانند نه آنها مرد نامحرمی را ببینند و نه مردان نامحرم آنان را.