سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جواب نامه میترا

جواب نامه میترا که در وبلاگ www.madarenegaran.parsiblog.com مطرح شده است:

با عرض سلام میخواستم با این خواهرمون یک صحبتی داشته باشم.

اولا این خانم در داخل سخنانش همش از قانون و حکومت حرف زده وهیچ حرفی از دین ومذهب وخدا وبهشت وجهنم واخرت سخنی به میان نیاورده انگار که همه ما که اینجاییم لا مذهب هستیم.

حرفهای این خانم مثل حرفهای یک زنی بود که جایزه نوبل بهش دادن وبعد درباره حجاب ازش سوال کردن واون هم همین حرفها رو زده بود که کشوری که حجاب داخلش جزء قانون بود رعایت میکنم وهر کشوری نبود من بی حجاب میشم!

خیلی نوشته ها وحرفها در رابطه با لفظ ومعنای آزادی زده ونوشته شده است که این رو باید بهت بگم که اگر منظورت از آزادی همون آزادی زمان شاه است پس ما چه مرضمون بود که انقلاب کنیم واین همه شهید بدیم؟

یک مورد دیگه که هست اینه که حیف شما زن هستید ونمیدونید که یک زن باحجاب هیچ وقت نمیتونه شهوت یک مرد رو(مگر اینکه اون مرد مریض باشه) تحریک کنه وباعث گناه اون مرد بشه ودیگه اینکه کسی نگفته حفظ حجاب همه چیز لازمه برای یک زن!

نگاه جنسیتی باید در جامعه باشد تا روابط دختر وپسر بصورت عادی مبدل نگردد حتی اگر روابط بین زن وشوهرعادی شود نیز باعث ضربه خوردن به زندگی زناشویی خواهد شد.

حریم خصوصی یعنی در جلوی شوهر نه در داخل خیابانها ومهمانیها و بازار! اولا ممکن شما نمیخوای بری بهشت اما ما که میخوایم بریم بهشت وبدون جامعه ای خالی از گناه امکان رفتن به بهشت وجود نداره خواهر من!!!

چند روز پیش در داخل اخبار گفت که طبق بررسیها در اروپا اینه که از هر 6نفر زن 1نفرشون در طول عمرش مورد تجاوز قرار میگیره اینهم از آزادی که شما آرزویش را دارید!

امام علی علیه السلام فرمود:روزی ما نزد پیامبر(ص) نشسته بودیم.پیامبر(ص) فرمود: به من خبر دهید بهتر چیز برای زنان چیست؟ همه ما ماندیم که چگونه سوال پیامبر (ص) را پاسخ دهیم تا اینکه از محضر آن حضرت پراکنده شدیم. من بسوی فاطمه(س) رفتم وسوال پیامبر (ص) برای آن حضرت بازگو نمودیم. حضرت فاطمه(س) فرمود:من جواب این سوال را میدانم وآن اینکه:بهترین چیز برای زنان این است که تا میتوانند نه آنها مرد نامحرمی را ببینند و نه مردان نامحرم آنان را.