سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخر خط

به نام خدا

واقعا اگر ما به آخر خط هر چیزی آگاه باشیم وبه آن فکر کنیم بهتر میتونیم کارهامون رو انجام بدیم.اما بارها شده میدونیم آخرخط کارمون خوب نیست اما هنوز بر انجام اون کار و عمل اسرار داریم.

به نظر من یکی از کارهای انبیاء آشنا کردن انسانها به آخرخطها میباشد.اونها اومدن تا به ما یاد بدهند که چه کاری بکنیم که در آخر خطش ضرر نکنیم!

یکی از کارهایی که بعضی از خانمها آخرخطش رو نمیبینن بد حجابی!

خانمهای بد حجاب(یا بی حجاب)میتونن با یک مراجعه کوچک به آمار و ارقام کشورهای غربی به آخر خط بدحجابی نگاه ونظاره کنند که چه آخرخط بدی بدنبال داره.(البته نگاهی به آمارهای چند سال اخیر دادگاههای داخل کشور خودمون هم بندازی بد نیست!)

خیلی از خانمهایی که حجاب مناسب ندارن از آخرخط خودشون خبر ندارن،میتونم به جرات بگم خیلی از زنهای محترم ایرانی که اینگونه از مدهای خارجی تقلید میکنن نمیدونن اون طرف داخل غرب چه اتفاقی افتاده!؟

یکی از علتهایی که گرایش به دین اسلام در غرب افزایش یافته اینه که غربی ها آخرخط را با تمام وجود در غرب مشاهده وحس کرده اند.

خواهر من بدان اولین کسی که از بدحجابی خود ضرر میکنه  توئی نه آن مرد چشم چران وهوس باز یا آن خانمی که تو به خاطر رقابت با او وتعریفهای بی خود خانمهای دیگر حجابت را این چنین میکنی.پس لااقل به فکر خود و خانواده خویش باش که آتش هر چه را به او نزدیکتر است جلوتر از همه میسوزاند.

البته بدان تاثیر بدحجابی تو همه را به سوی آتش می کشاند چه کسی بخواهد تاثیر بگیرد و چه کسی نخواهد، این آتشی است است که تر و خشک را می سوزاند.